Staňte se naším poradcem a pečujte o své klienty

Nemusíte být odborník, stačí vám zápal pro pojištění a pomoc druhým. Všechno ostatní vás naučíme. Hledáme takové lidi, kteří stejně jako my věří, že každý člověk má svůj jedinečný životní příběh i potřeby. Naší prioritou je péče o klienta a jeho spokojenost. Máte to stejně? Přidejte se k nám!

Proč pracovat v Kooperativě

Nenecháme Vás v tom plavat
Připravíme pro vás adaptační plán a přidělíme vám mentora, na kterého se budete moci kdykoliv obrátit. Adaptace probíhá systematicky. Přesně víte, kdy vás co čeká, a jako podporu máte k dispozici svého manažera, který se vám intenzivně věnuje. Dále máte k dispozici odborníky na jednotlivé produkty, kteří školí produktové znalosti, řeší s vámi nestandardní obchodní případy, odpovídají na metodické dotazy a doprovází vás na schůzkách s klienty u složitějších případů. Během prvního roku také dostáváte jako podporu fixní finanční odměnu.
Přivítáme vás v rodinné atmosféře
Uděláme vše pro to, abyste se u nás cítili jako doma. Jsme na trhu již více než 30 let a za tuto dobu se u nás vystřídali pouze 2 generální ředitelé. Jsme firma s "rodinnou atmosférou", a přesto nejsilnější hráč na trhu pojištění.
Výše výdělku je u nás neomezená
Záleží na vás, jak si nastavíte svůj pracovní režim. U nás je odměna spravedlivá a jasně nastavená. Během prvního roku máte navíc fixní finanční podporu a další odměny získáte za vzdělávání se.

Hlavní předpoklady klientského poradce

Ukončené středoškolské vzdělání
Vysokoškolský diplom po vás chtít nebudeme, avšak maturita je podmínkou. Klientský poradce totiž většinu času pracuje samostatně, a je proto potřeba, aby si v běžných situacích poradil. A k tomu se hodí dobrý všeobecný přehled, schopnost pracovat s počty a samozřejmě dobrá úroveň češtiny.
Spolehlivost
Klienti často řeší citlivé události a nepříjemné situace. V klientském poradci proto musí cítit oporu. A ta začíná dochvilností a končí dodržením daného slova. Zkrátka - co se řekne, to taky platí!
Příjemné vystupování
Na pozici poradce budete denně v kontaktu s lidmi. Vaše vystupování ovlivní, jestli se na vás budou klienti rádi obracet. Dobré mravy, nefalšovaný úsměv a ochota se tu cenní zlatem.
Komunikativnost
Napsat mail, zvednout telefon, naplánovat schůzku, ... Přesně to je denní chleba klientských poradců. Nic pro morouse! Pokud vám ale setkávání s lidmi přináší radost do života, jste tu správně.
Time management
Být pánem svého času může být ošemetné. Dobrá organizace pracovního dne je proto nutností. Pokud je ale kalendář váš dlouholetý parťák a nebojíte se aplikací pro organizaci práce, nic vás nemůže zaskočit.
Co Vás u nás čeká

Nemusíte být odborník, stačí vám zápal pro pojištění a pomoc druhým. Všechno ostatní vás naučíme. První rok u nás bude vypadat takto:

Můžete spolupracovat externě / podnikat na sebe

Podnikatelská vize je výzvou pro ambiciózní partnery, kteří chtějí spojit svůj úspěch se značkou Kooperativy. Výhodou je zázemí leadera pojistného trhu, přitom jedinou počáteční investicí je vlastní obchodní potenciál. Každý se tak může stát podnikatelem s možností vybudovat vlastní tým a kancelář.

Zpět na hlavní stranu